wtorek, 4 lipca 2017

Recenzja książki "Black Ice"

Recenzja książki "Black Ice"

Po próbie przeczytania przez wszystkich kochanej książki "Szeptem" postanowiłam dać Becce Fitzpatrick jeszcze jedną szanse sami przeczytajcie czy było warto ;)

                                           
     Tytuł:"Black Ice"
     Autorka:Becca Fitzpatrick
     Liczba stron:448
      Rok wydania:2014 
      Wydawnictwo Otwarte
    
     Opis

Nie daj się zwieść pozorom!Britt długo przygotowywała się do wymarzonej wyprawy wzdłuż łańcucha górskiego Teton. Niespodziewanie dołącza do niej jej były chłopak, o którym dziewczyna wciąż nie może zapomnieć. Zanim Britt odkryje, co tak naprawdę czuje do Calvina, burza śnieżna zmusza ją do szukania schronienia w stojącym na odludziu domku i skorzystania z gościnności dwóch


bardzo przystojnych nieznajomych. Jak się okazuje, obaj są zbiegami. Britt staje się ich zakładniczką. W zamian za uwolnienie zgadza się wyprowadzić ich z gór.

Gdy dziewczyna odkrywa mrożący krew w żyłach dowód na to, że w okolicy grasuje seryjny morderca, a ona może stać się jego kolejnym celem, sprawy przybierają dramatyczny obrót…  
Moja opinia

Książka ta jest Thrillerem skierowanym do młodzieży. Mamy tam wątki miłosne jak i wątki w które wywołują dreszcze."Black Ice"- czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Jest to pozycja bardzo ciekawa, tajemnicza oraz pełna akcji w której Britt próbuje się wyrwać z niewoli. Czy jej się uda? Czy może nie? przekonasz się tego czytając naprawdę fantastyczną książkę jaką jest "Black Ice". Jest to bardzo świetna książka z zimowym klimatem, chociaż warto po nią sięgnąć nie tylko zimą! Britt szczerze mówiąc czasem działała mi na nerwy znając swojego byłego chłopaka, wiedząc jaki ma charakter wierzyła cały czas w to, że ją uratuje również sam koniec książki mnie nie usatysfakcjonował.



Cała książka jest naprawdę świetna i oryginalna, lecz koniec jest jak z pierwszej lepszej młodzieżówki. Nie zmienia to faktu,że ta książka jest świetna!
Ocena
8/10





14 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą książkę tak jak i wszystkie Fitzpatrick :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam i zastanawiałam się nad nią, bo kilka lat temu czytałam "Szeptem" od pani Fitzpatrick i byłam nią oczarowana!

    Pozdrawiam
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się za nią jest naprawdę świetna! :)

      Usuń
  3. Dla mnie była trochę przewidywalna, ale dobrze się czytało i faktycznie miała fajny klimat :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale dokładnie nie pamiętam bo czytałam jakiś czas temu :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Muszę się na nią skusić ♥

    Pozdrawiam :)
    http://jaholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie chciałam po nią sięgnąć, ale to przez okładkę, bo okropnie mi się nie podoba. Teraz poznałam opis i w sumie to historia wydaje się być interesująca!

    https://obibookz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mogłam jakoś przekonać się do "Szeptem", ale skoro mówisz, że tej warto dać szansę, to chyba się skuszę! ^-^
    Pozdrawiam
    Intha//wielkimiliteramiikursywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, mi również bardzo podobała się tą książka! Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń