piątek, 14 lipca 2017

Albo Albo TAG

Albo Albo TAG

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?

Trylogie, ponieważ bardzo mocno przywiązuje do bohaterów i jak już się przywiążę do bohatera to chcę przeczytać jak najwięcej książek z jego udziałem :D

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?

Patrząc na moją biblioteczkę przeważają autorki, więc wybieram autorki :)

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?

Uwielbiam chodzić po empiku i oglądać książki, brać każdą do ręki i czytać opisy, lecz wole kupować w księgarniach internetowych ze względu na ceny.


4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?

Zdecydowanie na film, ponieważ filmy są krótsze i bardziej dosadne ale oczywiście nie chciałabym aby wszystkie książki ruszano, ponieważ niektóre ekranizacje naprawdę mogą popsuć opinie historii, która w książce została bardzo dobrze przedstawiona.

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?

Jeśli tylko byłoby to możliwe, oczywiście, że 5 książek dziennie :)

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem? 

Autorem.Już widzę moją książkę w Bestsellerach New York Times :')

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?

Sięgać po nowe pozycje, ponieważ gdybym miała czytać 20 książek w kółko na pewno miałabym z czasem ich dość.A czytając nowe pozycje moje poznawać wiele wspaniałych historii.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

Myślę, że sprzedawcą książek :)

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?

Wole czytać tylko mój ulubiony typ literatury, ponieważ jest bardzo wiele pozycji o gatunku fantastycznym i ciągle wychodzą nowe.

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book'i?

Nie przepadam za czytaniem e-book'ów, nie jest to dla mnie jakaś tragedia, ale zdecydowanie wole książki papierowe!

Miłego dnia!, Martyna :)


14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się zostać autorem na listach bestsellerów New York Timesa - postaram się być pierwszą recenzentką ^^
    Zapraszam do mnie na nową recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jeszcze całe życie przede mną, nic nie jest niemożliwe :)

      Usuń
  2. Mam dokładnie tak samo, jeśli chodzi o zakup książek. Zdecydowanie wolę kupować książki przez internet - są dużo tańsze, plus często można dostać świetne gratisy, np zakładki :) Ale z drugiej strony uwielbiam chodzić do księgarń i zachwycać się ilością książek. Lubię dotknąć, obejrzeć, poprzewracać kartki w książce :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    dziennikbibliotekarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dużo zgadza się w stosunku ze mną 😅 Także chciałabym napisać jakąś książkę, ale jakoś tak po 10 stronach tracę wenę i zapał do pracy, więc chyba musiałbym pisać z kimś. 😉
    Pozdrawiam.

    milowebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jeszcze nie próbowałam, ale w najbliższym czasie napewno spróbuje! :) Tylko muszę mieć pomysł :D

      Usuń
  4. Praktycznie wszystkie odpowiedzi pokrywają się z moimi :D Chociaż z tym empikiem różnie bywa, na promocjach nie mogę się oprzeć ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O chyba jestem jedyną osobą która woli książki w wersji elektronicznej niż papierowej 🙂 /mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzamy się we wszystkim, poza byciem bibliotelarzem:))

    Pozdrawiam,
    Linek

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na taki Tag! Serdecznie zapraszam także na mój blog https://slodkiswiatmariki.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń