wtorek, 4 lipca 2017

Krótko o mnie


Krótko o mnie

Kim jestem?
Nazywam się Martyna, mam 16 lat i jestem uczennicą 3 klasy gimnazjum. Mieszkam w małym miasteczku pod Wrocławiem. W wolnym czasie głównie czytam książki :)

Jakie gatunek książek czytam?
Zazwyczaj nie ograniczam się do jednego gatunku, ale jak miałabym już wybrać mój ulubiony gatunek to byłaby to fantastyka. Idealne połączenie to fantastyka z wątkiem miłosnym nie wychodzącym na pierwszym plan :)

Współpraca/Kontakt
Jestem chętna do wszelkiego rodzaju współprac.
Osoby, które chcą nawiązać ze mną współpracę proszę o napisanie na E-mail:
martyna.book.446@gmail.com 

Pozdrawiam serdecznie :)



6 komentarzy:

  1. Totalnie zgadzam się z odpowiedzią na 2 pytanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu! Na pewno będę wpadać, aby zobaczyć, jak rozwija się Twój blog. Poza tym - śliczny szablon :)
    Pozdrawiam! Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje! jestem ciekawa Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń