niedziela, 10 września 2017

Recenznja książki [ze słownikiem]

Recenznja książki [ze słownikiem]


Mam 15 lat i mogę się pochwalić, że (co prawda z małą pomocą) książkę po angielsku :)


Autor:Frances Hodgson Burnett 
Tytuł:The Secret Garden
Liczba stron:441
Wydawnictwo [ze słownikiem]

Książki wydawnictwa ze słownikiem na pierwszych stronach moją słownik z prostymi i najpotrzebniejszymi słowami do
treści książki. Przechodząc do strony z treścią historią Tajemniczego ogrodu wygląda to tak, że na stronie jest tekst z znaznaczonymi trudniejszymi słowami a na jej brzegu jest słownik w którym są one przetłumaczone na język polski.
Bardzo przydatne jest to, że kupując książkę od tego wydawnictwa trzeba dopasować trudność tekstu do swojego poziomu angielskiego.

Książki nie czytało mi się ciężko, choć czasem były słówka, które musiałam sama tłumaczyć, ale nie martwcie się, ponieważ nawet jak nie znacie tłumaczenia jakiegoś słówka i nie chcecie sprawdzać to wszystko wyjdzie z kontekstu. Co do samej treści to czytało się ją przyjemnie.
Naprawdę polecam czytanie połączone z nauką języka coś cudownego!

Po kliknienciu na zdjęcie poniżej zostaniesz przeniesiony na strone wydawnictwa [ze słownikiem] gdzie możesz kupić książkę i przeczytać darmowy fragment.

4 komentarze:

  1. Dużo dobrego słyszałam o tym wydawnictwie i mam zamiar zakupić sobie którąś z tych książek. Pozdrawiam cieplutko https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić jakąś książkę od tego wydawnictwa :) Podszkolę swój angielski :D

    Pozdrawiam :)
    book-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń