środa, 2 sierpnia 2017

Recenzja książki "The Call. Wezwanie".

Recenzja książki "The Call. Wezwanie".



Tytuł: The Call.Wezwanie
Autor: O'Guilin Peadar
Liczba stron: 352
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo Czwarta strona

Opis

Co byś zrobił mając tylko chwilę, żeby uratować swoje życie, a zegar już zaczął odliczanie?
Trzy minuty
Nessa, Megan i Anto wiedzą, że pewnego dnia znajdą się w przerażającej krainie, do której zostaną Wezwani.
Dwie minuty
Na nieznanym terenie ruszą za nimi bezwzględni łowcy, którzy zrobią wszystko, by ich dopaść i zabić.
Minuta
A Nessa nie może biegać. Czy mimo porażenia nóg ma szansę na przeżycie, kiedy przyjdzie pora jej Wezwania?
Czas ucieka…

Moja opinia
Pomysł na książkę „The Call”, czyli wzywanie bohaterów do strasznego świata Shide w chwili kiedy się tego nie spodziewają, jest świetny. Miał potencjał, lecz autor moim zdaniem go do końca nie wykorzystał. Przez pierwsze 100 stron nie mogłam się przyzwyczaić do narracji, była ona bardzo uciążliwa, ale potem czytało się szybko, przyznaję. Jeśli chodzi o bohaterów to najzwyczajniej w świecie byli mi obojętni, tacy zwykli nastolatkowie. Jeśli chodzi o fabułę, to podobały mi się momenty w świecie Shide i były zdecydowanie za krótkie oraz było ich za mało. Chętnie bym chciała więcej przeczytać o ich świecie. Życie bohaterów w szkole przetrwania było też w miarę ciekawie przedstawione, ale czasem mnie nudziło głównie ze względu takiego, że się z postaciami się nie polubiłam. Nie wzruszyła mnie ta książka nawet po śmierci osoby wiele znaczącej dla treści a ja naprawdę często płacze przy książkach. Ta książka nie była zła, ale była bez wyrazu. Czułam po skończeniu niedosyt. Ogólnie nie było źle pomysł i fabuła na plus, wykonanie i bohaterowie na minus. Nie żałuje, że przeczytałam tę historię.




Poleciłabym tę książkę osobą, które lubią mroczniejsze klimaty i nie mają zbyt dużych oczekiwań do tej książki, ale mimo tego chcą się zapoznać z tą historią i wyrobić swoje własne zdanie na jej temat.

Ocena
6/10

14 komentarzy:

  1. Tak się wachałam i wachałam i w sumie chyba nie przeczytam😂
    Jaki piękny wygląd bloga😱💕
    Pozdrawiam i zapraszam
    jenniferherondalebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis wydaje się zachęcający, ale mam dość bezbarwnych bohaterów więc póki co odpuszczę :(
    Pozdrawiam
    https://mieszkajaca-miedzy-literami.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie lubię bezbarwnych bohaterów :/
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Książka ciągle czeka na swoją kolej. Bardzo mi się spodobał pomysł na okładkę, zobaczymy, czy będę miała podobne odczucia . ;)

    www.onalubi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I would be a glad! <3

    I following you!#24
    Have a great day!

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, teraz nie wiem czy ją kupować :p
    Okładka cudowna ♥♥

    Pozdrawiam :)
    jaholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka ma naprawdę mieszane opinie, ale i tak chcę ją przeczytać :D Czeka na półce i już niedługo, myślę, że się z nią zapoznam :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam sięgnąć po tę pozycję ale koniec końców nie zdecydowałam się. Stwierdziłam, że może okazać sie zbyt 'infantylna'. Jak sądzisz? Przypadnie do gustu strasznym czytelnikom (powyżej 25 lat) czy lepiej sobie odpuścić?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w tej książce "straszne" momenty, ale przez większość książki jednak akcja rozgrywa się w szkole, poruszane są tematy pierwszej miłości itp. Osobiście wątpie aby osobie w takim wieku spodobała się ta historia, lecz w każdym wieku powinniśmy czytać to na co mamy ochotę czy są to młodzieżówki, czy książki poważniejsze. Więc decyzja należy do ciebie :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń